زیرسیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت

اگر همزمان با فروش در بازار گرم سایت دارید و اقدام به فروش آنلاین کرده اید یکی از مهم ترین مواردی که در این زمینه به شما عزیزان کمک می کند در اختیار داشتن نرم افزاری برای مدیریت هرچه بهتر و ایجاد ارتباط بین فروشگاه آنلاین و فروشگاه حضوری شما است. به عنوان مثال تغییر موجودی کالا در انبار و در فروشگاه به صورت یکپارچه یکی از مهم ترین مواردی است که به عنوان مدیر یک فروشگاه حضوری و آنلاین نیاز دارید. سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت همکاران سیستم این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بتوانید به راحتی و به آسانی فروشگاه حضوری و آنلاین خودتان را به بهترین شیوه و با بالاترین سطح کیفیت مدیریت نمایید.

زیر سیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت همکاران سیستم

چرا سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت را خریداری کنم؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم اگر به صورت همزمان با فروشگاه حضوری، فروشگاه آنلاین نیز داشته باشید. همچنین از طریق سایت محصولات فروشگاه خود را به مشتریان عرضه می کنید. در اولین قدم مدیریت درست موجودی انبار و فروشگاه و یکپارچه سازی فروش از مهم ترین مواردی است که لازم است به عنوان یک مدیر به آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر کالایی از طریق فروشگاه حضوری شما خریداری می شود، موجودی در سایت نیز کاهش پیدا کند. چرا که اگر این موارد به صورت یکپارچه نباشد و مشتری کالایی را به صورت حضوری خریداری کند و کالا به اتمام موجودی برسد و دقایقی بعد مشتری دیگری می تواند کالایی که در حاضر موجودی ندارد را به صورت آنلاین از سایت خریداری کند. همین امر می تواند مشکلات زیادی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد و نارضایتی زیادی برای برند تجاری شما و فروشگاهتان اتفاق می افتد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از زیرسیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت همکاران سیستم نیازمند سطح استاندراد یا پیشرفته نرم افزار فروشگاهی دشت هستید. این سیستم تنها بر روی این دو سطح از نرم افزار قابل اجرا است. پس اگر فروشگاه اینترنتی دارید و به صورت آنلاین فرآیند فروش را نیز انجام می دهید توصیه ما به شما عزیزان استفاده از سطوح استاندارد و پیشرفته است. تا بتوانید به راحتی از این سیستم استفاده کنید. اما اگر سطح پایه را خریداری کرده اید اصلا نگرانی نداشته باشید. شما عزیزان می توانید با پرداخت مابه التفاوت سطوح سطح نرم افزار خود را ارتقا دهید.

مزایا و امکانات سیستم وب سرویس فروشگاهی دشت

سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت همکاران سیستم امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با مزایا و امکانات ارتباط با سامانه مودیان مالیاتی دشت همکاران سیستم بیشتر آشنا کنیم. این مزیت ها و امکانات شامل موارد زیر می شود:

  • به‌روزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها
  • دریافت خودکار سفارشات فروشگاه اینترنتی
  • ثبت خودکار اطلاعات مشتریان جدید

درخواست زیرسیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت

"*" indicates required fields