زیرسیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت

بدون شک نام سامانه مودیان مالیاتی برای شما آشناست. چرا که این روزها به یکی از مهم ترین سامانه های سازمان امور مالیاتی کشور تبدیل شده است. در صورتی که موظف به ارسال صورتحساب به سامانه مودیان مالیاتی باشید. بایستی در زمان مقرر صورتحساب الکترونیکی خود را در سامانه مودیان مالیاتی به ثبت برسانید. این امر ممکن است برای شما عزیزان کمی سخت یا دشوار باشد. اما زیر سیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت به تمامی فروشگاه هایی که از سیستم فروشگاهی دشت همکاران سیستم استفاده می کنند این امکان را می دهد که به سامانه مودیان مالیاتی به آسانی متصل شده و صورتحساب های خود را به این سامانه و از طریق همان نرم افزار فروشگاهی خود ارسال نمایند.

زیر سیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت همکاران سیستم

چرا سیستم ارتباط با سامانه مودیان را خریداری کنم؟

اگر سر و کارتان به سازمان امور مالیاتی کشور افتاده باشد و اگر نیاز به ارسال صورتحساب های خود به سازمان امور مالیاتی کشور از طریق سامانه مودیان مالیاتی کشور داشته باشید. بدون شک با سختی های انجام این کار آشنا هستید. به ویژه برای شما که مدیر یک فروشگاه هستید و دغدغه های بسیار زیادی دارید، انجام امور به بهترین نحو و در سریع ترین زمان ممکن از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور استفاده از این سیستم به شما عزیزان این امکان را می دهد که بدون خطا و در کوتاه ترین زمان ممکن صورتحساب های الکترونیکی خودتان را به سامانه مودیان مالیاتی ارسال نمایید. همین امر از جریمه شدن شما عزیزان برای عدم ارسال و یا فراموشی ارسال یک صورتحساب به سامانه مودیان مالیاتی جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید که برای استفاده از زیرسیستم اتصال به سامانه مودیان دشت همکاران سیستم نیاز به سطح خاصی از نرم افزار وجود ندارد. چرا که سیستم ارتباط با سامانه مودیان مالیاتی بر روی تمامی سطوح نرم افزار دشت همکاران سیستم قابل نصب و اجرا است.

مزایا و امکانات سیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت

سیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت همکاران سیستم امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با مزایا و امکانات ارتباط با سامانه مودیان مالیاتی دشت همکاران سیستم بیشتر آشنا کنیم. این مزیت ها و امکانات شامل موارد زیر می شود:

  • ارسال فاکتور فروش با ارز ریال؛
  • ارسال مستقیم به سامانه مودیان مالیاتی؛
  • ارسال فاکتور فروش با آخرین تغییرات سامانه مؤدیان؛
  • ارسال ساده و سریع صورت‌حساب الکترونیکی؛
  • عدم محدودیت در تعداد ارسال صورت‌حساب؛
  • امکان خروجی اکسل در فرم جمع آوری صورت‌حساب سامانه مؤدیان.
  • مشاهده آخرین وضعیت صورت‌حساب‌های ارسال‌شده به سامانه در نرم‌افزار؛
  • وجود نگاشت‌های واحد سنجش، ارز، طرف حساب و کالا یا خدمت بر اساس قانون؛

درخواست زیرسیستم ارتباط با سامانه مودیان دشت

"*" indicates required fields