نرم افزارهای راهکاران ابری همکاران سیستم

راهکاران ابری مجموعه‌ای از نرم افزارهای حسابداری و مالی، فروش، پخش، خرده‌ فروشی، منابع انسانی، مدیریت تولید، حسابداری مدیریت، انبار و تدارکات است. این راهکار متناسب با شرکت‌هایی است که فرایندهای پیچیده‌تری دارند و به سیستمی انعطاف پذیر برای پوشش نیازهای خاص شرکت دارند. مهم نیست کسب و کار‌تان در چه اندازه‌ای است، با استفاده از سبد جامع و یکپارچه محصولات همکاران سیستم (ERP)، می‌توانید همه فرایند‌های سازمان از مالی، انبار و تدارکات، فروش و پخش و دیگر فرایندها را با هزینه‌ای به صرفه، مدیریت کنید. با استفاده از این راهکار، ارتباط بین واحدهای سازمان بیشتر و دقیق‌تر می‌شود، دوباره کاری‌ها کاهش می‌یابد و البته نیازی به تجهیز و نگهداری از زیرساخت هم ندارید.

ویژگی های راهکاران ابری

دریافت مشاوره رایگان

استفاده از راهکاران ابری امکانات زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا بهتر است از راهکاران ابری برای سازمان خود استفاده کنیم؟ از جمله امکانات راهکاران ابری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عدم نیاز به خرید سرور و سخت افزار برای راه اندازی سیستم یکپارچه و یکپارچه سازی و به صرفه بودن راهکاران ابری
  • امنیت بسیار بالای راهکاران ابری؛ با استفاده از راهکاران ابری دیگر نیازی به استخدام نیروی امنیت شبکه نیستید و نیازی به نگرانی  برای اطلاعات خود نخواهید داشت.
  • محدودیت جغرافیایی وجود ندارد؛ شما عزیزان از هر مکان و هر زمانی می توانید به سیستم ها دسترسی داشته باشید.
  • آزادی عمل در تعداد کاربر و ماژولار بودن؛ شما عزیزان بسته به نیاز مجموعه می توانید ماژول و یا سیستم مدنظرتان را خریداری کنید و همچنین می توانید تعداد کاربرها را افزایش دهید.

اسامی برخی از شرکت ها و سازمان هایی که از سیستم راهکاران ابری استفاده می کنند…

مک ماکارون

شرکت خوشنام

روغن-نباتی-ناب

روغن نباتی ناب

ایران کارتوس

بیتامین

شرکت بیتامین

لیوار

شرکت لیوار

گوهر شفا

شرکت گوهر شفا